BÖLÜM HAKKINDA BİLGİ
- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı’nın amacı, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör işletmelerinde yöneticilerin ofis çalışmalarına katkı sağlamak ve büro faaliyetlerinde bulunmak üzere görev alabilecek nitelikli insan gücünü yetiştirmektir. İş dünyasının yönetim ve teknolojik gelişim hızına destek verecek büro yöneticilerini ve yönetici asistanlarını yetiştirmek bölümün hedefidir.
- Programda, 2010-2011 eğitim yılında 30 öğrenci burssuz ve 3 öğrenci %100 burslu kontenjan olmak üzere toplam 33 kontenjan bulunmaktadır.
- Ticaret Liseleri bünyesinde bulunan Büro Yönetimi ve Sekreterlik bölümü mezunlarına “sınavsız geçiş” hakkıtanınmaktadır.
- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı’nda İngilizce Hazırlık sınıfını okumak isteğe bağlıdır.
- Programda ders veren öğretim görevlileri alanında eğitim almış ve sektör deneyimi bulunan kişilerden oluşmaktadır. Bu nedenle Meslek Yüksekokulları mantığına uygun olarak teorik bilgiler pratik deneyimlerle desteklenebilmektedir.
- Programımız; büro teknolojilerini büro ortamında etkin ve verimli kullanabilme, çağdaş yönetim anlayışı ile büro işlerinin idaresi, etkin iletişim yöntemleri, on parmak klavye kullanımı(Q klavye/F klavye) gibi teknik becerileri kazandırmaktadır.
- 2 yıllık eğitim süremizin 4. Döneminde haftada 9 saatlik “Mesleki Uygulama” dersi ve staj programı ile başta Maltepe Üniversitesi olmak üzere saygın kurum ve kuruluşlarda mezun olmadan önce eğitimin pratiğiyapılmaktadır.
- Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Programı mezunları tüm kamu ve özel sektör kuruluşlarında çalışma olanaklarına sahip bulunmaktadırlar. 2010 yılı mezunlarımız dahil olmak üzere alanı ile ilgili çalışmak isteyen öğrencilerimize ait “iş bulamayan” bilgisi bulunmamaktadır. Mezun öğrencilerimize iş birliği yaptığımız İstanbul’un önde gelen kurum ve kuruluşları ile iletişim kurabilmeleri konusunda bölüm olarak destek verilmektedir.